
08:00, 3 листопада 2020 р.
В Україні почав працювати контакт-центр із протидії коронавірусу

З понеділка, 2 листопада розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії COVID-19.
Відтепер за єдиним номером кожен мешканець України зможе отримати відповіді на будь-які питання, що стосуються коронавірусу.
Записи будуть автоматично фіксуватися у CRM-системі та надсилатися на розгляд до регіонів. Після отримання відповіді оператори самі будуть зв’язуватися з клієнтами. У випадках, якщо оператору буде потрібно зробити певні уточнення наданої інформації (наприклад, проконсультуватися з медичним працівником), він буде зобов’язаний зателефонувати повторно.
«Наприклад, ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, або отримати направлення на здачу аналізів чи комп'ютерну томографію. Або у вас виникли питання з ПЛР-тестування. Зрозуміло, що для того, щоб з'ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати вам цю інформацію», - підкреслив Міністр охорони здоров’я України Максим Степанов.
До роботи контакт-центру залучили 150 операторів. Дзвінки є абсолютно безкоштовними та прийматимуться цілодобово.
Номер телефону контакт-центру: 0-800-60-20-19
Читайте також:
За вихідні в Броварах підтвердили 36 нових випадків COVID-19
Маленький броварчанин з діагнозом СМА потребує термінової допомоги!
«Пакунок малюка» відновлено
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
10:00
Вчора
Топ ефективних методів кодування від алкоголю в клініці «Рецена»
Новини компаній
17:00
9 квітня
11:50
9 квітня
Kyiv Whisky 2025: Дводенний фестиваль для поціновувачів віскі, коктейлів та гастрономії
Новини компаній
11:00
8 квітня
ТОП новини
Оголошення
11:35, 28 березня
11:31, 28 березня
6
11:35, 28 березня
live comments feed...