З вересня цього року в Броварах планують запровадити новий інтернет-сервіс зі скаргами. Міськадміністрація – не проти. Один з таких проектів вже працює та за два місяці існування зібрав 10 скарг та зауважень. Де які проблеми вже вирішені.
Те ж саме планують зробити і в Києві, але вже літом. Розробники вважають, що це буде альтернативою столичній службі 1551 із можливістю голосування за проблему, яка на вашу думку потребує негайного вирішення.
В Броварах зроблять майже те ж саме, але відрізнятися цей сервіс буде тим, що розробляти і втілювати в життя його будуть на громадських засадах, тобто, активісти-волонтери. І вже потім, коли сервіс запрацює «на повну», його передадуть міській адміністрації. До речі, в адміністрації цю ідею підтримують.
«На сайті люди не просто залишатимуть скарги, але й обговорюватимуть нагальні проблеми. Та ж, що набере більше «лайків» буде своєрідною «точкою реагування» для місцевих чиновників.
«Головне, щоб на це своєчасно звертали увагу місцеві чиновники», - розповідає один з розробників сервісу.
До речі, такий підхід дозволить своєчасно виявляти актуальні проблеми та реагувати на них, раціонально використовувати ресурси. Самі проблеми будуть розділені на декілька групп, зокрема, ЖКГ, благоустрій, екологія тощо.