З понеділка, 2 листопада розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії COVID-19.
Відтепер за єдиним номером кожен мешканець України зможе отримати відповіді на будь-які питання, що стосуються коронавірусу.
Записи будуть автоматично фіксуватися у CRM-системі та надсилатися на розгляд до регіонів. Після отримання відповіді оператори самі будуть зв’язуватися з клієнтами. У випадках, якщо оператору буде потрібно зробити певні уточнення наданої інформації (наприклад, проконсультуватися з медичним працівником), він буде зобов’язаний зателефонувати повторно.
«Наприклад, ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, або отримати направлення на здачу аналізів чи комп'ютерну томографію. Або у вас виникли питання з ПЛР-тестування. Зрозуміло, що для того, щоб з'ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати вам цю інформацію», - підкреслив Міністр охорони здоров’я України Максим Степанов.
До роботи контакт-центру залучили 150 операторів. Дзвінки є абсолютно безкоштовними та прийматимуться цілодобово.
Номер телефону контакт-центру: 0-800-60-20-19
Читайте також:
За вихідні в Броварах підтвердили 36 нових випадків COVID-19
Маленький броварчанин з діагнозом СМА потребує термінової допомоги!
«Пакунок малюка» відновлено