За повідомленням заступника міністра науки та освіти Вадима Карандія, в Україні майже 14% учнів, які закінчили початкову школу, не досягли базового рівня у математиці та читанні.
«13,6% четвертокласників не досягли базового рівня математичної компетентності. Йдеться про те, що 14% не можуть здійснювати елементарні математичні операції - додавання, віднімання, множення та ділення. Ці базові навички для четвертокласника відсутні. Для них також є дуже складними завдання на міркування та аналіз», - сказав Карандій під час виступу на Серпневій конференції педагогічних і науково-педагогічних працівників Києва.
Також, за його словами, майже 14% четвертокласників не досягли базового рівня читацької компетентності.
«Базовий рівень - це прочитати текст, його зрозуміти та знайти інформацію до певного завдання. Дослідження також виявило, що хлопчики мають значно нижчі результати з читання, ніж дівчатка. Це щодо читання, у математиці ці результати – однакові», - зазначив Карандій.
Читайте також:
Вчитися по-новому: 10 нововведень в українських школах
Школярів закликають відмовитися від квітів 1 вересня на користь онкохворих дітей
«Сварки, скандали, погрози»: в Броварах батьки відмовляються вакцинувати дітей
Профспілка освітян: в Україні можуть скоротити кожного 10-го вчителя