Пухівська якість другої свіжості: комісія перевірила заклади торгівлі та сфери послуг

Якість послуг, яка надається людям у різних видах бізнесу та установах є показником розвиненості суспільства. Чистота, прозорість та щирість – запорука успіху будь якого підприємства, чия діяльність безпосередньо зв’язана зі спілкуванням з людьми. Клієнт цінує повагу до нього та дотримання його інтересів. Саме так завойовується його лояльність і прихильність.

Але продавець буде боротися за покупця тільки в умовах конкуренції. Монополіст в будь-якій галузі навряд чи буде витрачати час та гроші на розвиток стосунків з клієнтом, якщо задоволений рівнем свого прибутку. Недотримання закладом санітарних умов або законодавчих положень – це, в першу чергу, нехтування інтересами та потребами клієнтів, яке карається штрафами з боку держави та уникненням з боку відвідувачів.

Нещодавно в селі Пухівка Броварського району було проведено рейд з перевірки додержання вимог законодавства у сфері торгівлі, ресторанного господарства, ринків та побутового обслуговування, АЗС та СТО. Комісія обстежила 8 продуктових магазинів, 1 перукарню, 1 кав’ярню та АЗС. 

Результати були не зовсім втішні, але очікувані: відсутні медичні книжки або записи про медогляди працівників, немає куточка споживача або книги відгуків, працівники не оформлені офіційно, алкоголь та тютюн продають без ліцензії, відсутнє попередження про заборону продажу алкоголю неповнолітнім, продукція не сертифікована, неправильно зберігається або продається простроченою тощо. Крім того, у деяких закладах було брудно, в усіх магазинах бракувало засобів дезінфекції та були відсутні належні умови для миття розроблювального і торгівельного інвентаря, а також відсутнє маркування інвентаря для прибирання та розроблювання. В усіх продуктових магазинах продукти харчування зберігаються в торговому залі під ногами у покупців.

Виявилось, що заклади не дуже переймаються якістю своїх послуг. Залишається сподіватись, що порушення будуть виправлені. Голова райдержадміністрації М.Ф. Клименко дав доручення правоохоронним та контролюючим органам перевирити заклади повторно на предмет порушень. Такі рейди якості можуть здійснюватися у будь який момент.

Робити радісними і щасливими інших людей можуть тільки ті, хто сам наповнений бажанням займатись улюбленою справою, вміє отримувати позитивні емоції від кожного дня і має для цього можливості. І неважливо хто перший почне - з посмішки та ввічливого слова, чесності та щирості: до всього гарного людина звикає так швидко, що потім цю взаємну ланцюгову реакцію якості буде не зупинити.    

Нагадуємо, що обласна комісія отримала приємні враження від оновленого дитсадка в смт Калинівка