Для того щоб убезпечити своїх клієнтів від постійних атак шахраїв, в ПриваБанку розробили новий сервіс. Його завдання - уточнити у клієнта реальність здійснюваного перекладу.
Про нововведення розповів керівник напрямку внутрішнього контролю ПриватБанку Олександр Соколовський в одному із інтрев'ю виданню "Власти.net".
За словами Олександра Соколовського, коли клієнт ПриватБанку намагається перевести кошти на рахунок, який просить шахрай, банк фіксує такий переклад, як сумнівний. Відтепер перевести гроші на рахунок не можна здійснити миттєво. Після заявки на переказ грошей, кошти потрапляють на резервне зберігання. За цей час фахівець банку передзвонює клієнту і пояснює, що у нього можуть вимагати гроші шахраї. Якщо клієнт розуміє, що потрапив на проділки шахраїв, він відмовляється від операції - гроші повертають на його рахунок, а дані шахрая фіксуються і блокуються.
Повідомляється, що за минулий місяць вдалося запобігти збиткам від шахраїв на суму 24,3 мільйона гривень.
Тож, будьте обачливими! Обов'язково перевіряйте інформацію, коли переводите гроші неперевіреним особам.
Нагадаємо, в країні виявили новий вид шахрайства: тепер злодії "працюють" в соцмережах.