І знову шахраї розпочали свою «роботу». У зв’язку з цим, націоналізований «ПриватБанк» звернувся до своїх клієнтів. Відповідне звернення з’явилося на сторінці установи у Фейсбуці.
В повідомленні звертають увагу українців на те, що співробітники банку ніколи не питають у своїх клієнтів конфіденційну інформацію в телефонному режимі або у смс-повідомленнях. У випадках, коли користувачам «Привату» приходитиме повідомлення про те, що рахунки або платіжні картки можуть бути заблоковані, треба знати, що то неправдива інформація. Як наголошують у самому банку, громадяни, які отримують такі фейкові повідомлення, повинні їх ігнорувати та у жодних випадках не дзвонити шахраям за вказаними телефонами.
«Щоб убезпечити себе від шахрайства, слід завжди пам'ятати про те, що головна умова фінансової безпеки - нерозголошення конфіденційних даних, таких, як ПІН-код карти, пароль доступу до рахунку або послуг банку, CVV-код картки, термін її дії, номер паспорту тощо», - наголосила Інна Музичук, керівник мережі регіональних прес-офісів ПриватБанку.