ПриватБанк звернувся до клієнтів з повідомленням про махінації шахраїв

І знову шахраї розпочали свою «роботу». У зв’язку з цим, націоналізований «ПриватБанк» звернувся до своїх клієнтів. Відповідне звернення з’явилося на сторінці установи у Фейсбуці.

В повідомленні звертають увагу українців на те, що співробітники банку ніколи не питають у своїх клієнтів конфіденційну інформацію в телефонному режимі або у смс-повідомленнях.  У випадках, коли користувачам «Привату» приходитиме повідомлення про те, що рахунки або платіжні картки можуть бути заблоковані, треба знати, що то неправдива інформація. Як наголошують у самому банку, громадяни, які отримують такі фейкові повідомлення, повинні їх ігнорувати та у жодних випадках не дзвонити шахраям за вказаними телефонами.

«Щоб убезпечити себе від шахрайства, слід завжди пам'ятати про те, що головна умова фінансової безпеки - нерозголошення конфіденційних даних, таких, як ПІН-код карти, пароль доступу до рахунку або послуг банку, CVV-код картки, термін її дії, номер паспорту тощо», - наголосила Інна Музичук, керівник мережі регіональних прес-офісів ПриватБанку.

приват т

Тож, будьте обережними! Проведіть бесіди про можливі шахрайські дії із своїми близькими похилого віку, адже саме вони є у зоні ризику. Будьте обачливими, в жодному випадку не кажіть свої дані неперевіреним особам. Всі питання можна вирішити вже безпосередньо у відділеннях установи.

Нагадаємо, в Броварах вже був випадок потрапляння у руки телефонних шахраїв.