В останні дні катастрофічного розмаху набирає нова шахрайська афера по платіжним карткам двох банків – «ПриватБанку» та «Ощадбанку».
Зловмисники телефонують на мобільні телефони, представляються працівниками «Ощадбанку» і вимагають надати дані карт, коди та іншу конфіденційну персональну інформацію.
Така біда трапилася у броварчанки Олени Лисенко. Про свою біду жінка написала у Фейсбуці: «Тільки що я стала жертвою телефонних шахраїв. Хочу застерегти всіх! Ось, як розгорталися події. Спочатку на мій телефон прийшло смс-повідомлення із Ощадбанку, що картку заблоковано. За додатковою інформацією радили звертатись за певним телефоном. Я передзвонила, але в паніці не помітила, що це не є номер гарячої лінії Ощадбанку, хоча підпис був Ощадбанк. Чоловік, який представився оператором банку, отримав від мене конфіденційну інформацію про мою картку. Пояснюючи, що дана інформація необхідна йому для підтвердження моєї особи та розблокування картки. Інформацією про мене (ПІП, термін дії картки, мобільний телефони) шахраї вже володіли. А далі діло техніки і всі мої, чесно зароблені гроші, перейшли злодіям».