Та поодинокі проблемні випадки все ще можуть порушувати комфортне існування мешканців, тому місцева влада попередила, що у разі якихось негараздів треба одразу телефонувати до аварійної служби підприємства.
Якщо проблеми з:
- теплопостачанням, то треба телефонувати: 5-24-65;
- водопостачанням чи водовідведенням – 5-35-38;
- внутрішніми мережами у будинках – 5-20-89;
По усіх питаннях, що мають відношення до послуг ЖКГ, можна телефонувати до приймальні КП «Броваритепловодоенергія» - 4-11-01.
«У місті повністю відновлено водопостачання – як холодне, так і гаряче. Також всі споживачі з опаленням. Ремонтні роботи на центральному каналізаційному колекторі та інших аварійних ділянках по вул. Героїв Небесної Сотні закінчуються, каналізаційний колектор працює в робочому режимі», - розказав директор КП «Броваритепловодоенергія» Сергій Сафронов.
Якщо відключення заплановане заздалегідь, про нього попереджують, тому треба приділяти увагу повідомленням у пресі. Наразі не очікується будь-яких відключень у найближчі дні за планом, але завжди треба бути напоготові, бо може статися несподівана аварія.
За останні тижні броварчани на власному досвіді переконалися у тому, що вдома завжди треба тримати запас води, якого вистачить хоча б на деякий час. У магазинах для цього є підходящі прилади, наприклад, баки, які дуже зручно тримати у туалеті.
Також, не варто забувати, що вентилі з водою треба перекривати кожного разу, коли вода вже не потрібна, особливо на ніч та у разі аварійного відключення. Така проста звичка допоможе уникнути проблем і зекономити кошти на оплаті водопостачання.