Реконструкція Київської добігає щасливого кінця

Реконструкція магістральної вулиці Київсь­кої, вона ж – траса Е-95, вона ж – Чернігівська траса, була розпочата в не такому вже й далекому 2008 році. Тоді роботи повинні були дійти до Старого центру, та їх було зупинено. Центральна магістраль залишилася стояти у неприглядному вигляді. У 2012 реконструкція продовжилася, але знову тривала недовго – поки вистачало грошей.

Найбільш активно і нарешті досить вдало «розвернулися» на Київській саме в останні два роки – у 2015 та поточному 2016 роках. Зараз можна вже впевнено сказати, що залишилось зовсім небагато і першу чергу реконструкції вулиці Київської буде завершено. Перш за все, реконструкція змінила саме дорожнє полотно траси Київ–Чернігів на відрізку, що проходить містом. Воно стало на 4 метри ширшим та повністю перекрилося новим асфальтобетоном.

«Генпідрядником робіт з реконструкції виступає ШБУ-50. Вони вже давно працюють у нашому місті, ми знаємо якість їх роботи. Як кажуть, перевірено часом. Крім того, вони запропонували нам вартість асфальтобетону найнижчу по регіону. За рахунок цього ми ще й значно зекономили», – каже Людмила Павлик, начальник відділу капітального будівництва.

Разом з реконструкцією дорожнього полотна по усій протяжності «карти» реконст­рукції – а це 2 км 200 м – проведено заміну електричних опор на нові та сучасні. Модерновими та модернізованими стали і світлофорні об’єкти, деякі поміняли звичне місце розташування, як, наприклад, чи не найстарший світлофор у Броварах, що раніше розміщувався на перехресті вул. Петропавлівської (Петровського) та Київської.

Для зручності пішоходів, з особливою думкою про школярів, об’єкт було переміщено ближче до школи. Враховуючи побажання мешканців цього мікрорайону, також перенесли зупинку від ресторану «Сан-Марко» та облаштували заїзні «кишені» для автобусів біля прокуратури та ближче до найстарішого у нашому місті універмагу.

Окрім власне дороги, суттєвої реконструкції зазнали також місцеві проїзди – тобто ті тротуари, які прилягають з обох боків до Київської. Окрім облаштованих та заасфальтованих доріжок, якими відтепер зручно і пішки пройти, і з дитячим візоч­ком проїхати до найближчої зупинки громадського транспорту, у процесі реконструкції проведено комплекс важливих робіт по відведенню дощових вод.

«Зливоприймальні решітки можна побачити як на проїжджій частині, так і знизу по місцевим проїздам. Облаштування такої системи дає можливість значно поліпшити відвід води, яка утворюється внаслідок опадів та інших природних процесів», – каже Людмила Павлик.

Окрім того, реконструйовано і мережу магістрального водопроводу, збільшено діаметр труб, якими постачається вода у Старе місто. Таким чином, покращено тиск у мережі, а загалом – поліпшено водопостачання всього мікрорайону.

І це ще не все. Весною Київська по усій протяжності першої черги реконструкції має покритися зеленню, про це дбають озеленювачі, які вже зараз проводять роботи обабіч автошляху, аби не тільки зручно, але й приємно було проїжджати містом.

До повної готовності першої черги залишилось зовсім небагато роботи. Буквально 200 метрів місцевого проїзду між вулицями Таращанська та Сєрова поки що без асфальтного покриття та благо­устрою. Встановлення павільйону очікування на Пекарні – теж у планах на найближчу перспективу.

За декілька днів, як обіцяють підрядники, всі роботи буде повністю закінчено і тоді вже можна буде говорити про 100% готовність першого етапу реконструкції.